Stora mysiga kläder och IQ på låg nivå!

Tja!
Nu sitter jag här och drygar framför datan.
Har städat lite på mitt rum i ca 1 ½ h till ljudet av Phoenix och Evanescence.
Skönt att det är mer städat här, dröjer säkert inte länge tills det är stökigt igen.
Slår vad om att det blir det när jag kommer hem igen.

Idag har jag i alla fall varit med Emelie :) ♥
Trots minst en mage som blev sur och vrängde.
Va på stan och umgicks, och jag blev dock idiot förklarad endel gånger!
Nu börjar jag fundera på om jag behöver mina glasögon på heltid?
Vi gick in på Carlings för att jag ville testa den gröna skjortan. TVUNGEN!
Den var mysig som bara den, så jag köpte den! 
Min bror fyller inte år än och jag hinner få min månadspeng innan dess.

HAHA man kan se i bakgrunden att det var rätt stökigt men aja,

Dagens utseende + mina kära svarta Converse och svarta nylon tights
Kärlek till mitt halsband och min mysiga tröja!
Men inte håret, som är för kort och mja. halvt sönder färgat.

Snart ska jag sova. Imorgon blir det ny header!
HAJDÅ.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0