Skiter i Putte och drar till Kaos.

Mina planer blev grusade för idag! 
Tänkte åka till Putte i parken MEN. så imorse så sa min mor..
-Frida, det är för dåligt väder,kan du inte tänka dig något annat att gå på?
Inte just då i alla fall kunde jag det, tänkte på att jag missade Pier Pressure
men sen frågade mamma om jag ville gå på Kaos i två dagar, blev jag fan lycklig.
WOHO. så yep. jag är glad nu! Fast det var redan bestämt med en dag. :)
Men nu ska jag gå på Kaos i två dagar och
kanske åka till Hjo och se Neverstore spela den 5 på deras 10 års fest!
MOHAHA.

Så nu softar jag hemma för jag sov inte så länge idag.
För datan dog igår när jag såg på filmen, Shutter Island.
Den var smått läskig ibland men sjukt bra,
och när datan dog blev jag grymt rädd. 
HAH, skratta ni men jag är lite väl känslig på natten.
Men jag vill inte förlora dom filer som jag inte kopierat än till ett usb minne.
Men jag fick fart på datorn och tog bort lite mycket filer. Shit files.
Så jag satt i en timme och krånglade med det! Sen så såg jag färdigt.
Under onsdagen var jag med Ronja och snacka om saker.
Fick även en lite present!

Hajdå! Ha det bra i regnet!

Babian förra året på PIP som ska spela på KAOS i morgon. c:


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0