Tisdag & onsdag - flummigt och sorgset.

Hej!
Tisdags förmiddagen gick åt till att fixa mig,
Skulle ju på lunch med Annika, hennes mor och sin mors pojkvän.
Blev någon mysig resturang på Norrstrand. Tvingade även i mig lite mat på slutet.
Haha, kladd kaka blev sedan. (y) Och sedan blev det hem till Annika!
Blev att vi flummade framför datorn, sedan så blixtrade mycket
Det värsta var ju att de hade åskat VÄRRE på natten men jag märkte det inte!
HAHA jag som har svårt för att sova, sov som en stock i åskvädret!
Hagel regnet var värre! Sen flummade vi med kameran inomhus!

Hennes hund Leo undrade nog vad vi tänker med på första bilden. HAHA
HAHA


Tredje bilden - Vi ser speciella ut på bilden.. HAHA Vet ej hur jag lyckades.
Fjärde bilden - Zombie bild á la Frida.
Sistabilden - Annika - goes more awesome.

Sen tog jag bussen hem - Lat? JAA :D
Blev att sociala med familjen. På kvällen fixade jag en ny header vid midnatt! :)
Var absolut inte trött och var utan internet och hade nytt fotoredigeringsprogram!
Så heh!

Idag blev att försova sig, när jag skulle till Annika kl 11. 
men var där till 11.10, en halv timme efter jag vaknat!
Fick träffa hennes vänner Becca och Josefin, som är för övrigt mycket roliga. :)
Och Alex då. Blev att ha kul med dem och käka tårta som frukost. höhö
Fast sedan skulle Annika dra. Ogilla. Men kramar blev det! TJOHO!
Tog farväl av folket där och cykla hem i vetskapen om att en vän.
Flyttar till tyskland idag. Fy, jag tycker inte om det! :C
Saknar dig redan Anni! ♥

Nu sitter jag här och drygar och imorgon blir att vara med sötaste Emelie E! :D ♥
HAJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anniii~

HAH, och Alex är inte min vän då? XD

Men ahja. Gullig du är att du har ett blogginlägg om mig ;__; <3 ... Med flummbilder x'3 (Btw: Jag har en ny emocorner-bild 8D)

Ne, tycker inte heller om det hela .__. Fast det ÄR väldigt coolt här och folket är snelt... Du måste komma hit helt enkelt så får jag visa dig allting!!


Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0