Grinade sönder med underbara personer ♥

Tja här sitter jag väldigt trött.
Har varit uppe sedan 10 på söndagmorgonen.
Skulle självklart upp och duscha och fixa till mig innan min konfirmation.
Sen bar det av till kyrkan och träffa alla i konfa gruppen
Bilder kommer väl.
Under konfirmations gudstjänsten så gick det inte så bra.. 
Nora började att gråta, Victoria med, sen började jag.. :<
Men det hände lite knasiga saker också.
Prästen glömde bort mitt namn! Någon tyckte inte om vinet och sa det högt.
BLAND ANNAT. Mer hände ;D HAH. Vi ska nog inte gå in på mer detaljer ;)
Sedan efter vi hade gått ut grinade jag sönder.. BUHÄÄÄ..
Men men fick kram av nästan alla förutom en ledare som va sjuk :c
Sen blev jag smått fotad och åkte till min far och blev firad där..
Fick pengar av far och farmor och farfar.
Sen fick jag ett grymt sött halsband av mor c;
Nu sitter jag här och tar det lugnt efter en bombning av konfa personer.
Blir återträff.. I MORGON. HAHA. fick runt 500 mejl från facebook bara för det.
God natt!♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0