Förvånad över verkligheten.

Känner mig ganska förbannad..
Nyss så var det ett litet barn, som fick metall
(Var kanske plast?) saker kastad efter sig av andra barn.
Självklart så skrek dom t.ex. horunge med mera..
Bbarnet gömde sig bakom vår bil och sen var han så arg så han bankade på den.
Jag blev dock tvungen att gå ut och kolla så det inte blev någon buckla..

Ibland undrar jag vilken värld vi ska växa upp och leva i.
Jag tycker inte man som liten ska springa runt och svära.
Man kan seriöst undra vart man får lära sig allt.
Alltså dom här var små. runt 6 år säkert.
Och sedan kasta saker över huvudtaget på varandra.
(Hårda saker kanske man ska säga, gosedjur m.m är ju inte så farliga..)
Va fan. Man kan skada sig om det t.ex kommer i ögat.
Hur kul är det att vara halvtblind? o.s.v. Jag tycker att det räcker med mitt synfel.
Och sedan ge sig på andras grejer. Det är inte okej.

Vad tycker folk om detta?

Nä, nu tror jag att jag gömmer mig i mitt rum ett tag.
Fast i morgon ska jag till stan för att träffa en awesome person
Och på fredag till söndagen ska jag bo i ett vardags rum hos en jobbig och två grymma personer. FAN. Vi får se hur det går.
Hejdå.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0