Får icke ha med min Coolpix på Kaos.

En sak som stör mig lite på vissa festivaler.
¤ Att man inte får ha system, men är okej med kompakt kameror.
Kompakt har jag halvt, men den är för stor,
för man skulle få plats med den i fickan.
BAJS. jag vet inte om jag hinner köpa snabbt innan
eller så snor jag min mors kamera. HAHA Den är så inte bra. Potta.
Men ja bättre än ingenting, jag vet inte vad jag ska göra.

Jag har inte tänkt att sälja några bilder eller filmer. 
Jag tänkte hålla alla filmer för mig själv och ta © på bilderna ffs!
Jag tänkte ha bara några fina bilder att lägga ut här på bloggen.
Men haha, ska önska mig en digital tror jag i julklapp!
Önske listorna för födelsedagen är redan gjorda.
Så allt för festivaler nästa år är färdigt.
Annars kom min ena bror på att jag kunde bli fotograf (Y)

Nä, det kommer jag icke lyckas med så jag ska sova.
Skiver nått litet kanske på lördags morgonen eller natten.
God natt och ha det bra! ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0