Detektivbyrån = ♥

Kom hem för några timmar sedan och mådde verkligen skit.
Näsan bara rinner, jag nyser ofta och ögonen svider.

Men när jag väl kom hem tog jag bort sminket, lade på vaselin på näsan
Tog nässpray och så en blöt trasa lade över ögonen och vilade på sängen.
Till ljudet av Detektivbyrån och deras skiva E18.
Deras musik är både lugnande och glädjespridande.
Deras musik har gjort mig så lycklig att jag lever, än idag.

För förra året, gick allt åt helvete och jag orkade inte längre.
Men sedan fick jag gå på Putte i parken med min mor.
Och se dem live, jag hade inte varit så där glad på evigheter.
Jag kunde serriöst inte bli lyckligare.

Så detta är ett grymt bra tips för den som gillar glad electro pop/folkmusik.


Detektivbyrån @ PIP 09'  Anders <3

Dby @ PIP 09' Cirkus scenen. ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0