Tisdag. Jobbig tisdag. Enormt.

Tja.
Gissar på att folk såg hur jag mådde idag. Och det var ju inge bra ju.
Hade så jäkla ont i magen under lunchen ända till matte provet som var sist.
(Tror att det kan vara magkatarr? Äh jag vet inte)
Förutom det har det varit bra i skolan idag.

Hade syslöjd där jag fick reda på mitt betyg. Sen tyska där vi såg färdigt på den asbra filmen Die Welle
Sen SO där vi fick en sammanfattning av första världskriget.
Sen lunch. Då allting gick rätt dåligt med magen.
Svenska då jag och Dilan satt hos skolsystern. Sen var hon hos HK läraren. Satt utanför med Niclas då.
Hade sedan matte prov och var sur :C Förlåt för ilskan idag people!
Tog bussen till stan sedan med syster och Serwa. Ramlade lite, två gånger på samma person (a)
EHEEEE. Kom i alla fall i tid till gitarrlektionen denna gång.
Gick.. jadu. sådär säger jag. Mest för att jag inte är så bra på fingerspel.
Tog bussen hem sedan och mötte Emma och Viktoria där :)
Väl hemma så drygar jag och syster, sen drar vi till Subway för mat.
Nu blire fika. God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag e inte heller på topp vissa dagar :)

sv tack ! :)

2010-12-14 @ 20:08:37
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Nikkäh

Niclas, men tack för länken haha! :)

2010-12-14 @ 21:05:16
URL: http://nissies.webblogg.se/
Postat av: ylva

dålig dag :/



Sv: "om karolina vill ha en jacka, eller två jackor, eller tre jackor - då får hon köpa de", jag blir s-t-ö-r-d. ge pengarna hon handlar upp till någon som behöver dom och tjejen skaffa ett jobb -.-



hur mår du då? om man inte tänker på den dåliga dagen och magen? :)

2010-12-14 @ 22:44:41
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0