Superbra dag och dagen innan julafton!

Tjenare!
Idag vare den första lovdagen. Jag känner mig så sjukt glad för det.
Vaknade först någon gång vid 6 tror jag. Typiskt. Det tar tid för mig innan jag kan sova länge igen.
Somna om och vaknade igen några gånger.
Sen blev det att kolla på TBBT och sedan fixa mig. SHELDON FTW.
Drog in till stan sedan för att möta Rebecca som jag inte träffat på ett bra tag! c:
Det var några månader sedan som vi möttes.
Men aja. vi har haft askul (iaf jag), fikat, sprungit runt och handlat :3
Sen drog vi hem. Så nu sitter jag här ensam och drygar.
Ska nog försöka få upp min stereo och spela någon av skivorna jag fick i söndags!
Sen ska jag baka c: HIHI. 

Är det bara jag som tycker att det inte känns som jul i morgon? D:
Lär väl komma på det imorgon kväll.
Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Stephanie

=)<3

2010-12-23 @ 20:08:09
URL: http://ampelos.blogg.se/stephanie/
Postat av: Anniii~

Ni träffades när jag flyttade!

2010-12-23 @ 20:51:30
URL: http://sonsofdestiny.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0