En kort stund innan stor pluggningen.

Tja.
Idag har det blivit skola, trots att jag imorse trodde att jag skulle stanna hemma.
Hade enormt ont i magen och halsen, så jag trodde att jag inte skulle orka.
Men aja, tog bussen till skolan i alla fall med min syster, och kom nästan försent.
Dagen blev rätt okej endå. :)
Men drog sedan efter NO:n för att jag orkade inte med engelska när jag hade ont.
Så tog bussen hem sedan. Mår något bättre nu efter vila bl.a.
Och för att jag ska klara av skolan ska jag plugga nu ett bra tag.
Sedan blir det ledarmöte ikväll. Så ingen mer uppdatering.

Imorgon blir det skola (Då det bl.a blir musikprov och lämna in tyskan)
Sedan dans och efter det blir det att kolla på lucia kröningen. 
Kommer för det mesta bara sitta och fota då :) 
Så ja. Bilder kommer någon dag... Men jag är seg så det lär väl bli nästa vecka?
Tjohej! ♥

Kommentarer
Postat av: ylva

jag kom också för sent till skolan idag..



Sv: aa, de gick faktiskt bättre idag, tekniken funkade :D

nu ska jag snart gå tillbaka till skolan för kvällsföreställning, kram!

2010-12-08 @ 16:41:29
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0