Datorn vägrar att samarbeta med mig idag.

Höm. Hej!
Sitter här och är så sjukt trött och sleten. Men vet om att jag ska sitta uppe och plugga matte sen.
+ Sy om jag hinner och slå in presenter inför i morgon. Även packa inför skola och gitarr i morgon.
Ja. Undra hur det kommer att gå. Ska upptidigt och väcka dumma syster. Blir 12 va!

Idag har det blivit skola.
Det blev film på tyskan. Fick reda på betyget på MUSIKEN. *Överlycklig* Dryg på svenskan och engelskan.
Sedan lunch + rast. Sen trötthet och liten irritation på bilden.
Tillslut dans då vi dansade salsa. Gick rätt bra. Tror jag.
Tog bussen hem och åt fika. Eftersom det fanns tårta och en massa annat gott. (y)
Sedan åkte jag till stan och försökte hitta julklappar och sista presenten till syster.
Har 4 pers ? kvar faktiskt att handla till nu. One man down.
Sedan blev det sista Jazzdans lektionen denna termin. Mycket kul blev det.
Tog bussen hem sen med Linnéa och nu sitter jag här. Hejdå! ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0