Dålig uppdatering. Jag är ens knappt hemma.

MEN TJA.
Ibland vet jag inte om jag ska lägga ned bloggen eller börja om på nytt eller fortsätta.
Aja. Så länge det finns tid eller ork för bloggen så är jag kvar.

Idag har det varit en rätt bra dag.
Dagen börjades med att må skit, drog till skolan för att se på fotbollsmatcher.
Min klass vann (y) sedan blev det att dryga runt, äta lunch och sedan dra till stan.
Hade Engelska A då vi fick reda på provet och se på film.
Eftersom jag fortfarande inte mådde bra gick på stan en snabbis och handla lite.
Inköpte en ny t-shirt. Det behövdes. Jag struntade därför i gitarren.
Drog hem sen och dryga. Tog bussen tillbaka till stan för att lyssna på när min syster spelade.
Jag blev tvingad till det.
Kom hem halv 9 idag. Lyckat. Äh, ska sova "snart"
Hejdå! ♥


Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Ja de är enormt kallt ja. :P haha



Varsågod. :D

2010-12-22 @ 08:51:16
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0