Va gjorde vi av alla dessa år?

Idag gillar jag verkligen dagens post.
MOHAHA. It's true!
Det var bland annat filmen Bröllopsfotografen,
Har inte sett den än, men snart så.
Och även lapp från min gitarrlärare på Kulturskolan om gitarrlektion.
YEAH, ska nog kanske ha på kulturskolan på eftermiddagen nu istället för på skoltid.
Rätt bra faktiskt. Nu när jag kommer att gå i från skolan p.g.a Engelska A.

Och även en till sak som är efterlängtat, kom i brevlådan idag.
Bilder och sådant kommer i kväll. ;)
Jag har även nämt förut om den saken i bloggen!
Men nu tänker jag vara ett bus frö och inte säga någonting.
Skriver senare för nu vill jag spela Sims 2.
Hajdå ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi kan vara till veckan :D <3

2010-08-10 @ 20:22:39
URL: http://dyingangel.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0