Födelsedagsfirande.

Sitter här och har faktiskt inget speciellt att skriva om.
Förutom att jag har firat min bror idag och haft lite gäster.
Kusinerna, morbror,mormor och Berit kom.
Blev att sitta och kolla på tv + film med syskon och kusinerna som vanligt och fika.
Några av min brors presenter som vi gav.

Även jag fick något. Så dom slipper komma en gång till.
Så vi firar alltid mig och min bror samtidigt när vi får gäster.
Men fick sammanlagt 400:- och ett usb minne på 4 GB! TJOHEJ!
Välbehövt, mest för mina kamera bilder och filmer.
Ska snart beställa cupcake halsband eller något från denna sidan tror jag.
Jag har snackat med hon som gör smyckena och hon är jätte trevlig!
Men ska prata lite med mamma så hon kan fixa det.

Men nu mår jag bara skit, efter allt jag har ätit idag. Blev tvingad nyss till att äta igen.
Känns bara som att det är toaletten nästa som gäller igen.
Usch usch. Känner mig också rätt nere..
Måste sluta äta så mycket. Jag pallar inte att må så här igen.
Men nu sitter jag här och lyssnar på Adept, dom är bara så awesome.
Ska ta och vila nu. Ha en bra kväll, puss, hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: Patrik

åh jag vill ha paket (A)

2010-08-09 @ 14:54:07
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: emelie larsson

vilken fin blogg du har kramkram

2010-08-09 @ 21:30:40
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0