Ta kameran och bara gå.

Låter som en fin ide att göra, gör nog verklighet av den i morgon.
Jag vill nämligen ut och fota.
Någon som vill hänga med eller bli fotad?

Men kanske inte nu när jag mår skit.
Jag vet att jag säkert klagar mycket men jag är hes och har snart tappat rösten.
Sedan så har jag haft skitont i magen och ryggen hela dagen.
Så jag spenderat en lång tid i sängen av att bara sitta vid datorn.
Och sedan se på Luftslottet som sprängdes som är för övrigt en skitbra film.
Och ah, sedan sitta och spela lite gitarr.

Juste, min syster gillar Twilight nu! ♥ *HAPPINESS* +
min mamma och syster vill att jag ska vara borta någon dag.
Så dom kan fixa presenter till mig. HAHA. Rätt taskigt men snällt endå!. c:
Nu ska jag komma på lite roliga små saker, har en ide om sminkning.
Lägger kanske upp den någon dag. 
HEJDÅ ♥

Fågeln som blev färdgladare,
följde detta redigerings tips från en av bloggarna jag följer.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0