Systers knas skratt ♥

Hihi, sitter vid datorn och chattar med min syster, 
Vilket vi säkert kommer göra i minst två timmar till.
Vi är inte trötta och vi sitter två, tre meter från varandra, haha, smidigt värre.
HAHA. Men ja.. jag hör hennes skratt genom hörlurarna.
Lyssnar på Escape The Fate album "Dying Is Your Latest Fashion" via spotify.

Lite bilder som hon skickar, HAHAHAH JAG DÖR.

HAHA wtf, mig när jag spelar tv-spel eller något fast i katt form?


Syster har fått fnatt jag med HIHI, skrattar för mycket, avslutar med min lama,
hajdå ♥


Kommentarer
Postat av: C E L I N E ♥

sv; Ja, hon ser ju förj*vlig ut också :P

Läser du hennes blogg? Det gör jag hihi.

2010-08-28 @ 08:02:29
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

HAha vilka bilder. :)



vad tycker du om min nya design? :) vore kul att veta!

2010-08-28 @ 11:55:42
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: Anniii~

JAG ÄLSKAR DEN SKIVAN.

AHAHHAHAHAHAH, bilderna är bäst!

Postat av: Tovaaa

hahahahaha jag är bra



hurra vad jag är braaaa aaa aaa

2010-10-03 @ 10:31:55

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0