Kaos i två dagar! ♥

HEJ.
Haha jag har inte kunnat uppdatera ett skit för jag varit i mellerud i två dagar
Dock åkte hem emellan. Men endå. det tar mellan 1 ½ h och 2 h.
Men i alla fall så åkte jag och min mor i fredags till KAOS.
När vil väl var framme så blev det att kolla runt vart allt var.
Men det blev att kolla på en massa olika band. MAGISKT ♥
Vissa bara lite, vissa hela spelningar.
¤ Asha Ali, Coffeebreakers, Babian, Andreas Grega, Mustasch, Carolina Wallin Perez, Sator, The Sounds, Colours That Collide och Adept.
Försökte ta oss hem efte ha köpt Adept t-shirt som det blir bild på snart jag får tag på min dator, för jag lånar min systers nu för jag glömde min dator hemma.
Vi virrades oss runt i alla fall och kom tillbaka på samma parkering några gånger.
HAH, så vi frågade om hjälp och hitta ut till rätt väg 00.40.
Hemma runt tjugo över 2 och käkade kall pizza och somnade vid 4.

Lördag.
Vaknade upp och fixade mig och kolla facebook och mejlen.
Självklart var det mer än 40 mejl eller något när man är borta en dag.
Men sen drog jag till mina syskon och käka paj och spela tv-spel.
Drog sedan till Alma och pratade lite för att vi väntade på Frida och hennes mor.
Sedan åkte vi fyra, tjiho! Here we go! And of to KAOS.
Dessa blev det att se / lyssna på.
¤ I Am So Me, Ingenting, Chords, Salem Al Fakir, Kultiration och Markus Krunegård.
Se valde vi att ta något att äta och kolla om det fans MK t-shirtar.
Men nä det fanns icke, så vi drog till bilen och åkte hem.

Nu sitter jag här hos min far och är rätt lycklig,
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!♥
Bilder kommer väl snart, hoppas jag på. För jag lånade min mors kamera.
Och när dom väl kommer, skriver jag lite mera om detta.
God natt och peace out »

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0