KAOS 30 juni! ♥

Hej! PS. LÅNGT INLÄGG!! MINA BILDER BTW. ©
Skriver om de på KAOS på fredagen!

- Asha Ali var bra, hon hade en bra röst och spelade riktigt bra. Rätt mysig musik.
Men helt klart bra och var glad trots regn och inte så mycket folk, men ingen favvo.

- Babian är för bra så det var andra gången jag såg dom live. ♥
Dom äger fortfarande scenen och ett band man bara måste se.
De är fortfarande helt underbara och snälla, då jag fick autograf igen,
fast inte av alla som förra gången heller.
Har dock gitarristen nu på facebook, för att han är grym!

- Andreas Grega är nog en av dom djupaste personerna jag har hört.
Han var en mycket vis person. Han var glad hela tiden och var ute runt folket!
En rolig sak var ju att jag inte gillade honom så mycket innan. MEN NU.
Jo, han är ett måste att se live, tycker han var grymt bra live. Magiskt.

- Mustasch är riktigt bra faktiskt, bra musik, bra framträdande = bra live.

- Carolina Wallin Perez, hennes röst är vacker. Och jag verkligen gillar Kents låtar!
Bra alltså. Men det vacklade lite i mitten av spelningen. så det var rätt okej.

- Sator har min bror tipsat om och dom var riktigt bra, Wiho!

- The Sounds är riktigt bra live, grymt bra annars, och Maja är sprallig!
Fick inte se hela spelningen för att det var obehagligt att stå där jag och mor stod.

- Colurs That Collide är rätt så bra. Dom var rätt glada för att någon kommit och dissat The sounds för dem, så vi var få som var där inne. Stort tyckte dom.

-
Adept, Missade dom för jag inte skulle till PIP, så dom var bl.a skälet att jag kom.
Gud, jag var så jävla lycklig när jag stod längst fram och se Adept spela.
Så ja, ett AWESOME avslut på fredagskvällen. För dom var så grymt bra.
MÅSTE SE DOM IGEN, fast med den nya skivan som dom ska börja på snart. 
Någon som ställer upp och joinar? :)

Annars idag fick jag tag på en Babian t-shirt, nya skivan och Adept t-shirt.
Bild kommer väl i morgon då jag hunnit klippa ihop något collage :)
Men sen var det krångel att komma ut i från själva Mellerud. HAH.
Var hemma runt 02.20 och tänkte vila upp mig för morgondagen.
Bilder kommer i morgon om lördagen!
Ha det bra, kram!! ♥

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

svar varsågod och tackar !

vad gör du idag då?

kram

2010-08-05 @ 14:04:02
URL: http://allysandra.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0