HK och converse

Jomen hej!
Sitter här och får små ryck på min hemkunskapsläxa.
Bara för att vi skulle bokföra vad någon "Kalle" hade köpt en vecka.
Han slösade rätt mycket, suttit och räknat ett bra tag. Han är värre än mig!!

Har knappt köpt någonting denna vecka! Förutom det röda och gröna garnet.
Men idag har skoldagen varit lång, och jag har varit trött och grinig.
Det var rätt okej endå idag, bara för att vissa är helt enkelt awesome. c:
Förutom när min syster kom in och visade sin nya Converse t-shirt.

Jag ville bara slå henne.  Behöver ett par nya sådana skor snart.
MOHÖHÖ. Sletna.. ja.

Möh, nu ska jag duscha. Gillar att det är fredag i morgon.
Synd att jag har lång skoldag och ska sedan till far. FIS, på allt.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0