Gitarr och musik.

Hej.
Måste bara säga att jag är beroende av musik.
Lyssnat väldigt mycket idag, men vadå, jag älskar musik.
Jag vill liksom lyssna på det jag vill och känner för.
Nu är det Escape The Fate som gäller just nu.

Idag blev det skola trots att imorse mådde jag mycket skit.
Det var rätt bra idag, men matten var dryg, som ah..
Fick fina smycken också av två sötnosar. Bilder kommer snart.
När jag kom hem fixade jag till mig och väskan snabbt och drog till stan.
Köpte lite mer garn, köpte i söndags också.
Sedan gick jag till Melinda en stund och prata med henne.
Gick snabbt sedan till Kulturskolan och fixa gitarr tid med min gitarrlärare.
WOHO, nu vet jag hur mina veckor kommer se ut på ett ungefär.
Träffade en av dom man spenderat underbara veckor med i sommar.
Det var kul det! Sen gick jag till Melinda igen och snacka om mycket.
Sen kom en kul filur <: Snackade lite fast sen kom mor och hämta mig.

Nu ska jag försöka sova trots mina nyliga utbrott.
Kort dag i morgon, sen städa rummet och kanske kolla på lägenhet.
Aja god natt ♥

Kommentarer
Postat av: ANGELiiCAHH - NYCKELPiGAN

gullig blogg :D

2010-08-25 @ 15:43:06
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Caroline

yes det är det =) sjukt bra ! :D slipper få saker i håret, bli ritad i ansiktet XD



Escape The Fate är bäst =)

2010-08-26 @ 18:54:36
URL: http://carolinedafinatahiri.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0