Andreas Grega & ny design på g.

Lite små saker som hänt.
- Min morsa har gått och blivit cool. Hon gillar Andreas Gregas musik.
Så hon har beställt hans skiva, medans jag lyssnar på hans låtar via spotify. (y)


- Min syster och mamma har fått nya mobiler i tisdags. Fusk. Syster skryter också.
Bara för att den är bra och jag hade sagt tidigare att jag ville ha den. 
Jag behöver också en ny, men kunde inte få det p.g.a min jobbiga far.
OCH det finns bara skitmobiler nu. Tack så mycket syster och pappa.

- Ny design är på G tror jag :) Fast jag får hjälp av en fin tjej som heter Isabell :)

- Det var tänkt att gå på Neverstore i torsdags
Men eftersom jag kände att jag pressar min mor en del så jag sket i att åka.
Vi drog ju ner till Mellerud. Taskigt att dra med henne så långt igen.

- Städat väldigt mycket och fixat om lite på rummet, får gäster i morgon.
Bara för att min bror fyller år i morgon och jag om en vecka.

Det är det som har hänt för det mesta. Snart ska jag baka. HAJDÅ ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Usch, eller hur!

2010-08-07 @ 19:15:19
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hihi tack så mycket. :)



2010-08-07 @ 19:50:03
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0